tisdag 9 april 2013

Kan inte äta som jag vill!

Ja det har varit några dagar utan att blogga igen jag vet. Men jag har varit fullt upptagen med att släktforska då jag fått lite ny kontakt med levande släktingar i USA.

Men äta kan jag knappt då jag har en ficka mellan två tänder som det alltid samlar sig mat när jag ätit och nu har jag fått en hemsk tandköttsinflammation som bara värker och blöder. Speciellt när jag
borstar mina tänder så blöder det hemsk mycket. Har idag fått hem Hexadin som är en bakteriedödande munskölj. Så det ska nog bli bra, då jag använt det tidigare. Ska snart till tandläkaren som tur är och se till att dom kollar tandköttet just där.

Men detta får mig att inte vilja tugga så mycket vilket är bra för vikten. Men jag tog just fram hemmagjord glass från frysen som jag ska sätt i mig när den nästan har smält. Kan vara skönt för tandköttet att bli bedövat av kylan lite :)

Glassen består av Yoggimini med blåbär, frysta jordgubbar och en skvätt kakaopulver.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

-

-