söndag 17 februari 2013

Zoku!

Något jag ännu inte nämnt här ibloggen är att jag köpte en julklapp till familjen som faktiskt uppskattas en hel del utav mina barn.

En Zoku att göra isglassar med. Och där kan man hälla i jucie och yoghurt.
Min favorit under julen blev faktiskt naturell yoghurt med O´boypulver. Riktigt gott!

Ska visa bild nästa gång vi gör glass. Antar att det redan bli imorgon då min sambo köpte lite olika Yoggi mini tidigare idag.

Det roliga för barnen är att man kan göra olika ansikten, blommor m.m med frukt på glassarna.

Zoku finns i tre olika storlekar, en med tre glassar, en med två och en singel. Glassarna blir på klara på några minuter då det går fortare än det vanliga gamla sättet där man lägger dom ifrysen. Med Zoku så ligger den i frysen och tas ut när man vill göra sig en glass.

Vår Zoku köpte jag på www.enklareliv.se


3 kommentarer:

  1. Åh, en sådan vill jag också ha!! Speciellt till sommaren! :-)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Har förstått att även du bor i Göteborg som jag så det finns en Enklare Liv butik på Frölunda torg. :D

      Radera
  2. Åh, tack för tipset! Det måste jag kolla upp, för visst stämmer det att jag bor i Göteborg! :-)

    SvaraRadera

-

-