söndag 17 februari 2013

Ska det bli allvar nu?

Skötandet av Tingeling har tagit mycket kraft och energi ifrån mig och jag har helt ärligt inte brytt mig alls om att äta nyttigt. Det är synd men det visar hur svag jag är, att jag snabbt använde detta till en ursäkt för att få tugga.

Men en sak, eller två saker har jag ändå inte brutit, jag har inte ätit något som helst godis och i det räknas såklart chokladen. Och jag har fortfarande inte druckit en enda droppe coca cola.

Socker har jag fått i mig ändå i chokladbolllar/kokosbollar och i glass, speciellt Sandwich.

Nu har jag bestämt mig för att ta nya tag igen och jag hoppas att det denna gång ska gå vägen.

Jag har idag sett att jag redan har fått 18 besökare utan att skriva ett enda inlägg, så intresset finns för mig så jag ska härmed nu skärpa mig med att äta nyttigare och blogga mer.




1 kommentar:

-

-