tisdag 29 januari 2013

Mitt BMI

Räknade just ut mitt BMI och det såg inte bra ut alls tyvärr. Kan redan lägga mig i kistan känns det som... :(


Det står att jag omgående ska kontakta en läkare och det är jag redan på väg att göra.

Jag går på terapi varannan vecka och dessvärre ska jag sluta där i slutet av februari, men det är en annan historia. Men hon jag går till ska tillsammans med mig skriva en remiss till Sahlgrenska sjukhuset. Där ska det finnas ett läkarprogram, minns ej vad dom heter (någon kanske vet?), som hjälper folk med övervikt och dom har även dessa magsäcksoperationer. Någon operation är jag inte ute efter men jag behöver hjälpen.

2 kommentarer:

  1. Hoppas Pepsi blir glad över en ny kamrat :)Har lagt till din blogg bland mina flikar på datorn ;) :D :D

    Ska hälsa henne det :)

    SvaraRadera
  2. Det är bra att du vänder till läkare för att få hjälp. Jag hoppas att du får komma till någon som är riktigt bra och som kan hjälpa dig till en bättre hälsa! Kram! Maria

    SvaraRadera

-

-