fredag 23 maj 2014

Jag känner mig lite crazy just nu

Stora bloggar dagen idag ....

JAG ÄR HUNGRIG! Men jag har ätit mina 4 påsar pulver så det blir inget mer med det.

Min mellandotter som idag kom från sin pappa efter att ha varit där i en vecka gjorde ju inte saken lättare för mig. HON PRATADE MAT ... inte en gång utan ... TVÅ GÅNGER!!! Det var ju inte så att hon pratade bara rent allmänt om mat utan det var rena INLEVELSEN ... hur det såg ut och hur det låg på tallriken .....

INTE NOG MED DET ... Hon välter min RAMLÖSA som jag ska trösta mig med ... med kork, men nu var den ju SHAKED and NOT STIRRED ... Så det var bara att vänta en stund ...

Mitt i allt så GRILLAR några grannar utanför mitt köksfönster ..... JAG VILL JU HA GRILLAT ...

Men jag nämde det idag på SAHLGRENSKA och då sa hon att blir det för jobbigt så tänk att deras kött är BRÄNNT, HÅRT och TORRT. Ja sa det har jag gjort nu hela kvällen ....

Jag hade tänkt att blogga om en annan sak idag men bilderna ligger på min STATIONÄRA DATORN och jag sitter bekvämt med LAPTOPPEN i soffan och orkar inte resa mig. Blev lite deppig vid den datorn tidigare ...

MEN IMORGON kanske jag kan skriva det inlägget. Har till och med tänkt att skriva ett inlägg som handlade om mina bravader i SÖNDAGS .... Ja här blir inläggen FÄRSKA ...

Tidigare idag var jag MISSNÖJD med mina -3.3kg men nu är jag bara NÖJD

En liten varning till er alla .... JAG HAR SVÅRT MED KONCENTRATIONEN dom 3 senaste veckorna sedan min MOSTER dog. Och allt PULVER har väl hjälpt till och jag kan inte SLAPPNA AV. Så efter att ha läst MODER PETRAS BLOGG igår så blev jag sugen på att designa om denna BLOGGEN. Det behövs inte men jag måste sysselsätta MIG. Så förlåt MODER PETRA att jag härmar dig med att styla om MIN BLOGG. Du gav mig ju idén ....... SÅ URSÄKTA  om det snart blir rörigt .....

FÖRLÅT om jag är jobbig med att SKRIVA STORT  i detta inlägget lite då och då, MEN JAG KÄNNER MIG LITE CRAZY JUST NU .....


2 kommentarer:

  1. Haha gör du om först så kanske jag får några ideer av dig eller så kanske jag härmar dig;)

    SvaraRadera

-

-