onsdag 20 mars 2013

naked juice bar!

Idag på vägen hem från terapin så gick jag igenom mitt köpcentra och köpte mig en smarrig Smothie till frukost. Dyr men god. 52:- för en stor men är helt ok om man köper ibland. Man får tänka på att det är färsk frukt och alldeles nygjord.


Ja det är choklad, fast inte som man kan tro utan det är ren kakao som ger en del smak och färg. Den innehåller även banan, mango, vaniljyoghurt, färskpressad apelsin, is och Self protein kick.

Denna heter Shapin Chocolate och finns på naked juice bar och när jag kollar deras hemsida så finns det bara en i Göteborg, fast jag kan ju ha fel.


4 kommentarer:

  1. Låter gott och fick mig att tänka på den färsk pressade apelsinjuicen vi köpte i London 1987 eller när det var :) Kramar Pune

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja den tänker jag ofta på. Vår frukost nypressad juice och bananer för att vi missade hotellets rostade bröd. Sedan köpte vi ju med oss hem, för nypressad juice fanns ju inte i Sverige ;-) Och den jäste ju sedan på vägen hem :D

      Radera
  2. Låter riktigt gott!! :-) Om du vill testa kalorisnål varm choklad, så prova denna: http://www.haugen-gruppen.se/download.ashx?galleryrequest=image,/images/product_catalog/products/,7612100063576.jpg,200,400,,,true,true,false,false
    Bara 40 kalorier per portion. Supergod!! :-)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Låter spännande gott, vart kan man köpa den? /Susanne

      Radera

-

-