onsdag 13 mars 2013

I´m Back!

Oj vilka veckor jag har haft!

Tre veckor med en depressionsdipp och nu en vecka med näst intill Influensa. Jag är aldrig sjuk, det är nog närmare 10 år sedan sist. Men nu slog det hårt mot både mig och min sambo och vi är ännu inte helt bra men bättre.

Jag har lyckats hålla mig från godis och Coca colan (och så klart annan läsk) men har ätit massvis med glass. Både köpt glass och hemmagjord, det har varit i stort sett det enda jag klarat av att få i mig den sista veckan.

Så jag har inte övergett bloggen eller lagt min vikt på hyllan utan jag ska fortsätta även om det går långsamt. Och viktigaste av allt är att jag inte går tillbaka till mina gamla vanor, stora godispåsen och 2 L Cola.


2 kommentarer:

  1. Härligt att se att du är tillbaka och mår bättre nu! :-)

    Bra också att du har lyckats hålla dig borta från godis och läsk. Man får ta ett steg i taget och bättre långsamt än inte alls. :-) Kram! Maria

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja det har du nog rätt i, Skynda långsamt är det rätta :)

      Radera

-

-