torsdag 14 mars 2013

Är det sant?

Igår så vägde jag mig fast med kläder på denna gång och vågen gjorde mig glad men samtidigt väldigt skeptisk. Den visade 120,3Kg och då ska jag ha gått ner 3,2Kg sedan den 28/1 men jag vill inte tro på det.

Jag är rädd att vågen ljuger för mig, men sist jag vägde mig så var jag naken men inte denna gång alltså har jag gått ner mer än så. MEN så tänker jag att jag var nyss på toaletten och inte ätit på en stund osv.

Så har jag verkligen gått ner 3,2 kg redan? På att inte göra ett dugg?

Ja jag dricker ingen läsk och inget godis och försöker göra min egna glass på yoghurt, men jag rör mig ju inte? Och kakor äter jag.

Vad händer? Är det sant?

-3,2kg


2 kommentarer:

  1. Som jag har sagt innan. Små ändringar leder till stora förändringar!! :-)

    SvaraRadera

-

-