lördag 29 november 2014

Ny släkting och blogg



Jag kommer ändra bloggens utseende och det kan bli lite rörigt, men det behövs lite förnyelse känner jag trots att jag älskar den som är nu.

Jag har velat göra något nytt under ett tag men inte hittat en bra mall. Igår kollade jag i en ny släktings blogg och blev sugen på att leta upp en ny mall och jag tror att jag har hittat en äntligen

Den nya släktingen är en som har samma hobby som jag, släktforskning så det känns alltid lite kul att stöta på lite nya släktingar. Om jag har räknat ut detta rätt så är han syssling till min mamma men han är 1 år yngre än mig. Alla får ju inte barn när dom är 20 så därför blir det en sådan skev skillnad mellan dom, sysslingarna (mamma och nya släktingen) alltså.

Mer om det en annan gång,

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

-

-