fredag 28 november 2014

Rösta på Josefine Myrberg!

Fredag idag och med det innebär det IDOL på tv och detta känns som den mest pirrigaste fredagen då jag följt programmet.

Det är ju självklart dom 3 bästa kvar och ikväll gäller det om man ska komma till finalen i Globen nästa vecka.

Jag hejar så klart på Josefine Myrberg då jag både känner hennes mamma och att jag gillar mest den musiken hon väljer att sjunga och gör det riktigt bra. Sonen så klart älskar henne då det är hans favorit musik med.

Älskar när hon sjunger Bonnie Tylers låtar.

Ikväll så sjunger hon Shake it off med Taylor Swift och Can´t get you out of my head med Kylie Minouge. Taylor Swift låten vet jag inte vilken det är men kommer säkert känna igen den. Kylie Minouge älskar jag och även låten så jag tror det kan gå riktigt bra ikväll.

Röstar gör jag så klart även om jag egentligen inte brukar rösta på sådant här, ser egentligen inte ens på idol. Men Josefine är värd vartenda krona.

Delar med mig av en av mina favoritlåtar med Josefine ...

GLÖM INTE ATT RÖSTA PÅ HENNE IKVÄLL!!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

-

-