söndag 7 december 2014

Jag känner mig lurad ...



Jag känner mig så himla lurad och jag tror att många med mig känner som jag eller åtminstone förstår vad jag menar.

Här har man växt upp med helylle pappan Dr. Huxtable, alltså Bill Cosby på tv. Man älskade programmet på alla möjliga sätt. Han var en rolig pappa som fanns för sina barn och man ville vara en del av hans familj. Man ville att ens egna familj var den familjen.
Men nu känner jag mig så himla lurad och äcklad av det hela. Helylle pappan är ju ett riktigt svin, en snuskgubbe. Visst man ska inte tro på allt man läser men dessvärre tror jag på detta då han har gjort en väldigt konstig intervju nyligen där han vägrar säga något om det hela och sedan säga till reportern att inte ens visa denna intervju när han säger att han inget vill säga om dessa anklagelser. Bara den grejen är ju hur skum som helst.

Hollywood vaknade idag upp med att Bill Cosbys Stjärna på Walk on fame har blivit vandaliserad, med att någon skrivit Rapist några gången på den. Det är inte okej men om det hela stämmer så förstår jag mycket väl.

Det bästa för honom nu är väl egentligen att åtminstone neka till det hela om det nu är så att han inte har gjort det. För som han beter sig just nu så verkar han väldigt skyldig och det har faktiskt gett mig mardrömmar.

Drömde en dröm om något helt annan än honom men plötsligt i drömmen dök han upp på gatan och jag försökte passera honom med att gömma mig bakom en massa olika saker som butiker hade ute för försäljning. Först blev jag glad över att se honom  men kom på vad han hade gjort och jag ville inte bli hans nästa offer. Det var allt om honom i den drömmen.

Är han oskyldig så hoppas jag verkligen att han säger det och visar det så jag kan få tillbaka helyllepappan jag har växt upp med.



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

-

-