söndag 27 januari 2013

Imorgon gäller det!

Då ska jag och min sambo väga oss och mäta magar m.m så alla mina mått kommer jag att skriva upp här då. Det känns lite skrämmande men samtidigt som att jag kommer upp en bit på muren. Sedan gäller det att tag tag i min vikt mer på allvar.

Jag är livrädd för godissuget men som jag skrev tidigare så måste jag komma på något att hålla tankarna borta från det. Att hålla sig från affärer kommer inte bli några som helst problem då jag knappt besöker några, det är min sambo som handlar åt mig, och alltid på min order.

Min sambo är också överviktig, men vi kämpar aldrig tillsammans, så han har redan börjat så smått utan mig och jag märker förändring på honom, en förändring som har fått mig att vilja tugga mer. Han kan men inte jag, men jag börjar närma mig samma våglängd som honom och det känns bra, för det kommer bli lättare då hoppas jag i alla fall.




2 kommentarer:

  1. Det är härligt att ni kämpar tillsammans! :-)

    SvaraRadera
  2. Ja det blir tillsammans nu, han började innan mig , men nu har vi gett fan på det :)

    SvaraRadera

-

-