lördag 26 januari 2013

Godis & Cola Tabeller!

Jag har fått beröm idag (fredag) för hur duktig jag har varit med Coca Colan. Och jag blev glad och funderade en del på denna tabellen, är det pga den som det har gått bra eller är det enbart pga mig själv?

Självklart är det jag som har gjort jobbet, men jag vill tro att tabellen har en viss del i det hela. :)

LilySlim - Personal pictureLilySlim Diet days tickers

Så nu ikväll när jag satt och kollade på film med min sambo och åt lite godis jag hade kvar sedan i förrgår, så bestämde jag mig för att imorgon Lördag så är det den första dagen av mitt godisfria liv. Så efter filmen skapade jag denna tabell för att ge mig stöd i det hela. Och nu får jag inte äta något mer för annars måste jag stoppa tabellen och det kan jag väl inte göra? Är den lika magisk som den förra? ;)


LilySlim - Personal pictureLilySlim Diet days tickers

Man kan sedan följa dom båda tabellerna inne på Så duktig är jag eller längst ner på bloggen. Men den nyaste får ligga överst på bloggen nu ibörjan så jag ser den direkt och blir påmind om den.

1 kommentar:

-

-