onsdag 27 augusti 2014

Har gått ner lite till ...

Suget över att blogga är inte stort just nu. Känner mig lite nere och det är inte oväntat för att vara mig.

Men det går bra med vikten då jag fortfarande går ner men problemet är att jag går inte ut och rör på mig som jag borde göra. Men jag hoppas att jag kommer igång med det igen så småningom.

Jag var hos dietisten den 21/8 och vägde då 101,3 så jag har gått ner 2,4 trots att jag hade börjat att äta frukost. Sedan vägningen har jag nu även börjat att äta lunch och det är hur gott som helst.

Men jag har en liten oro och det är för att jag tror att jag vill börja med godsaker igen. Jag har inte gjort det, men jag är rysligt sugen igen och det är jättetufft.

Så håll tummar och tår för mig att jag ska klara detta.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

-

-