lördag 10 maj 2014

Gårdagens Måltider

Jag skulle ha bloggat mer igår var tanken MEN min underbara familj kom hem ifrån Ullared sent på kvällen och hade en hel del att visa upp vad dom hade köpt. Jag avstod ifrån att åka med då jag inte ser någon anledning alls till att köpa mig kläder nu. Men visst var det surt när dom kom hem och visade sina kläder. Kan säga att jag blev väldigt avis på vissa plagg dom hade köpt till sig själva. Inser att mina döttrar har samma smak som jag själv ...

Men min första portion pulver igår bestod av en Banan Shake och den var helt ok, sedan blev det Chokladpudding till lunch och min middag blev det Potatis och purjolöksoppa. Jag älskar ju choklad så jag var väldigt nöjd med chokladpuddingen, dock inte som en vanlig pudding men inte långt ifrån.

Potatis och purjolöksoppan hade höga förväntningar av då jag gillar den soppan för övrigt. Den var gryning och hade en smak som jag inte kan sätta ord på. Men den gick ner och det blir nog bra med den tillslut.


Min sista måltid avslutades med en Kaffe Shake och jag är inget fan av kaffe men den gick bra att dricka ändå. Jag köpte faktiskt alla smaker som Modifast har då jag vill kunna variera mig och inte tröttna för att jag bara tar choklad delarna.


Men vad kissnödig jag är då! Både nu i skrivande stund så kniper jag och igår. Det blev ett himla springande på toa, men jag har ju en massa vatten samlat i mig och det ska väl ut nu antar jag.
Jag har problem med ödem speciellt nu när värmen kommer så jag kissar gärna ut det nu så jag slipper svulllna fötter i sommar.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

-

-