torsdag 8 maj 2014

Free from Coca Cola!

Den här har jag visat tidigare och den har koll på hur länge jag har avstått från Coca Cola och annan läsk. Så nu i skrivande stund så visar den 1 år, 9 månader och 2 dagar. Och jag är riktigt stolt över mig själv får jag erkänna. Jag var riktigt fast i Coca Cola träsket och ville bara dricka cola. Nu har jag inte druckit en enda droppe Coca Cola sedan dess. Men när det gäller annan läsk så har jag aldrig varit sugen på att dricka dom. MEN under Julen och Påsken så har jag druckit must men när dom helgerna var över så blir det ingen mer läsk alls. Suget finns inte alls och det är jag riktigt glad för.

LilySlim - Personal pictureLilySlim Diet days tickers

Jag har ersatt läsk och Coca Cola med bubbelvatten och det dricker jag massor utav. Min sambo köper billiga märken på Netto och ibland på helgerna så unnar jag mig med en riktigt god LOKA.

Jag har även en sådan här räknare för godiset men den stämmer inte längre då jag tuggar som aldrig förr. Men jag ska skapa en ny som är nollställd.


Det kommer att ändras lite här inne då vissa saker inte riktigt stämmer längre som nya mått, vikt m.m

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

-

-