söndag 25 maj 2014

Nintendo, NES

Min Pysselblogg ska sakta men säkert börja sin flytt hit och detta inlägget är jag stolt över då den blev faktiskt klar och min bror fick den i present i höstas, och han blev glad. Den är 4x5 pärlplattor stor.


"Håller på med en tavla till min bror som har älskat tv-spel och dataspel sedan det första Nintendot kom, Nes hette den. 
Han är nu 38 år har fortfarande första spelet kvar.  Det kom 1986 och alla gårdens ungar kom hem för att testa att spela. Jag tyckte det var kul med speciellt när min bror kom hem med ett nytt spel som ingen av oss hade spelat tidigare.  Jag var alltid bättre än honom varje gång vilket inte uppskattades då. Men han har numera kommit ikapp mig med hästlängder :-)
Han är 3 år yngre kan tilläggas.
Tavlan är inte klar än då jag alltid snyggar till den med att byta ut vissa pärlor. Som man ser så är svampen enögd vilket ska ändras på."


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

-

-