måndag 7 juli 2014

Ny design!

Flyttar hit lite pyssel igen. Tapeterna är uppe sedan länge och jag ska visa hur det ser ut nu men en dag när det är ordning i den hörnan. Förhoppningsvis innan årets slut.




"Vi i familjen kommer att få nya tapeter någon gång nästa år och jag har börjat att förbereda mig för detta med att göra om redan nu. Nu är hemmet rena färglådan men det ska det bli ändring på.


Här har jag gjort om mina lådor som jag använder till min scrapbooking. Och jag blev riktigt nöjd om jag får säga det själv.  :-)

Jag älskar färgen röd men nu var det dags för en förändring.


Efter lite sandpapper så målade jag två lager hobbyfärg vit. När det hade torkat ordentligt så limmade jag med decopagelim fast lite scrapbooking papper. Gjorde likadant med lådorna.

Hade köpt en massa pappersblommor att sätta fast för lite dekoration. Men jag insåg att det inte blir bra så jag började testa att göra egna blommor med quilling. Och det var inte så svårt.


Dom visade sig att bli perfekta dekorationer. 


Jag blev riktigt nöjd med slutresultatet, nu får jag bara vänta på dom nya tapeterna :-)
Under tiden får jag hitta på något annat pyssel."





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

-

-