torsdag 1 januari 2015

2015 Börja på ny kula!

Att älta mår ingen bra av och det har jag gjort tillräckligt under 2014 så nu är det dags för att börja på ny kula.

Och det innebär att det är dags att börja blogga anonymt igen då jag har fläkt ut mig totalt inför alla som vet vem jag är. Det blir då att jag kommer att blogga på en helt annan plats med ny adress. 

Men jag stänger inte ner denna helt ännu då jag vet att det finns dom som följer min viktnedgång så jag kommer uppdatera här dom gångerna jag har kvar att väga mig på sjukhuset. Men mer än så blir det inte här inne.

Skulle någon vilja fortsätta att följa mig på min nya blogg så kontakta mig här i kommentarerna, facebook eller om ni kan på annat sätt så kan man få den nya adressen. Men tyvärr inte alla då jag vill som sagt vara anonym igen.

Tack ni som har följt mig här inne och jag hoppas att ni får ett underbart 2015!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

-

-