söndag 13 juli 2014

Vad fan är det med mig egentligen!

Som skrivs ovan vad fan är det med mig egentligen! Nu på förmiddagen satt sonen och kollade på tv, sambo sitter bredvid med sin laptop och jag sitter där med. Dom båda för oväsen och jag blir lätt uppstressad. Har ju levt med bara mina egna ljud under ett tag.

KAN SÄGA REDAN NU ATT VARA LJUDKÄNSLIG ÄR ETT AV MINA STÖRSTA PROBLEM JAG HAR OCH JAG LIDER VERKLIGEN AV DET. Först av ljudet och sedan för att jag ber dom att sänka m. m

Otåligt frågar jag min sambo vad han vill hitta på idag som han genast svarar på. Jag ogillar inte hans svar men på något sätt så händer det något mer med mig. Jag vill börja gråta då ångest och stress tar över min kropp. Jag vill göra dessa saker som föreslås men min kropp skriker STOPP!

Vad är det med mig egentligen? Kan jag inte bara få vara normal?

Min sambo äter just nu en macka brevid mig och jag sitter och håller för öronen och gråter. så illa är det visst idag. Jag gråter för att jag inte står ut men det jag gråter mest för är för att jag känner mig elak mot min sambo.

Denna dagen är inte min dag idag tyvärr och jag är så trött på mig själv.

Så fan vad jag är trött på mig själv!!

Stress kan öka ljudkänslighet - Läs gärna!

Här finns ett litet klipp om stress och ljudkänslighet ...

Om det nu vill synas


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

-

-