söndag 13 juli 2014

Hur går det för mig egentligen?

Dags att prata lite vikt tror jag. Det var ju ett tag sedan.

Jag äter mitt pulver fortfarande och jag tänker inte på mat längre. Visst det är enformigt och ska bli skönt när det är över. Inser nu att jag glömt vilken vecka jag är på nu men det är lite kvar så mycket vet jag.

Så efter att ha kommit så här långt så känns det hur lätt som helst.

Jag funderade tidigare idag över att göra detta under sommaren är ju hur tråkigt som helst, men sedan inser jag att tiden för detta är ju aldrig rätt. Julen vill man ju inte ägna sig åt modifastpulver så på något sätt känns det bäst nu på sommaren. Så man kan äta lite skinka på jul. Och som tur är ska jag inte göra detta varje sommar.

Min motion har ju stått still denna veckan får jag ju erkänna men det blev en del promenerande i stan idag. imorgon kommer vi se till att röra på oss igen på något sätt.

Men idag noterade jag faktiskt en sak och det var att efter mitt bad så fick jag runt min handduk utan att den glipade och fett trillade ut. Kändes hur bra som helst!


Jag borde planera in ett nytt foto på mig för att se hur min kropp ser ut nu och ta lite mått, men vet inte när det blir.

Sedan jag slutade med Coca Colan så dricker jag massor av bubbelvatten och nu med pulvret så dricker jag ännu mer. Och min sambo köpte hem en massa innan han åkte till Tyskland och jag fick så det räckte och blev över.



Ja lite blev det i alla fall kvar!







Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

-

-