fredag 4 juli 2014

4 Timmar har gått och jag dör ...

Ärligt talat vad är det med mig egentligen?

Idag blev jag barnfri och ska vara det förmodligen i en vecka om det fungerar med sonen hos farfar. Sambo är redan iväg då han åkte till Tyskland i söndags. Och döttrarna gick till sin pappa idag och ska strax åka till England för att träffa farmor och alla andra släktingar.

När tjejerna går så säger dom att dom kommer upp någon dag igen för att hämta fler saker. Jag mitt dumma nöt ansåg att måste dom det? Jag ska ju vara barnfri och det menas ju INGA BARN ALLS!!

Nu har det gått ca 4 timmar och jag .... gråter efter dom alla, även min sambo så klart. Jag har INGEN att prata med och vad ska jag göra helt ensam!?

Just nu så vill jag tröstäta, trodde verkligen inte att det skulle ske. Men det skulle ju då bli mitt enda sällskap. Sjukt att tänka så jag vet men det är så jag känner just. Men jag kommer inte förstöra det jag kämpat med nu under en tid även om jag skulle vilja. Ska strax ta dagens sista shake så det blir nog bra ändå.

Jag har börjat att släktforska nu lite under dessa 4 timmar som gått och det går bra. Jag hade kunnat fått heta Böngren då jag hittat en sådan soldat som är en av alla mina förfäder. Men jag hade turen att få namnet Seger istället ... Men lusten med att forska liksom försvann då jag började inse att så här ensam kan jag bli hela veckan ......

Så just nu vet jag inte alls vad jag ska syssla med. Tömma vår TIVO kanske? Den var ju uppe på 100% häromdagen .... TIVO är för er som inte vet är en tvbox som spelar in allt jag vill se ... (och lite av familjen... ;-) ) och den är nu full och kan inte spela in något mer.  Oj vilka problem man har ...

Så mina underbara barn ni får komma och hämta saker om ni behöver, varje timma om ni så vill. Jag ska inte skälla på er jag lovar.

Saknar er redan .....

Detta fotot är det foto jag vill göra en tavla av med pärlor.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

-

-