söndag 6 juli 2014

Min karriär som handbollsmålvakt .....

Jag har gråtit både igår kväll och tidigare idag. Men nu har jag bestämt mig för att negativa personer inte ska få dra ner mig. Nu vill jag bara ha positiv energi vilket jag faktiskt har fått från 2 personer idag och det väger mer än det som är negativt.

En tjej är en gammal klasskompis från lågstadiet som sedan blev brevvän. Och den andra skrev jag lite om i ett annat inlägg. Vi har spelat handboll tillsammans.

Ja jag har sprungit, jag som hatar att springa har sprungit efter en vit boll. Något duktig var jag inte heller men jag gillade tjejerna i laget. Flera stycken gick på samma skola, andra gick i min klass. Sedan var en del grannbarn med i laget med. Tror nog att det var mer mamma som ville att jag skulle spela men efter några år fick jag nog. Men innan jag slutade så fick jag en knäpp idé att testa på att vara målvakt ...

Ha ha vad knäpp jag var! :-D Under en träning och förmodligen min sista så fick jag testa på att vara målvakt. JAG VAR LIVRÄDD! Tyckte det var jätteläskigt med alla hårda bollar som kom flygande, det var ju ingen vanlig passning direkt. Så min karriär som handbollsmålvakt tog slut innan den ens hann börja.

När jag ser bilden på mig själv så ser jag min son och min bror. Och se vad tanig jag var ....




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

-

-