torsdag 31 juli 2014

Japp då är jag tillbaka .... vimsigt värre ...

Jag är så trött på mig själv så jag kräks. Att fatta beslut för mig är helt omöjligt för det allra mesta och  så har det varit även denna gång.

Jag har under hela dagen kämpat med den andra bloggen men aldrig blivit nöjd. Inte nöjd med utseendet så jag har bytt miljoner gång er. Ju fler gånger jag har bytt desto värre har bloggen sett ut.

Samtidigt som jag  kämpar med den så tänker jag bara på denna. För en stund sedan fick jag nog och raderade alltihop och nu är jag tillbaka här och kommer att stanna. INGEN ska knuffa bort mig här ifrån ...

Ska genast se över mina inställningar på facbook så jag kan publicera inläggen där IBLAND, inte varje gång.

Jag hoppas att jag blir nöjd över detta beslut ... men när det gäller mig kan man ju undra .....

Kan tilllägga att fatta beslut ger mig ofta svår ångest och detta var inte så illa men inte långtifrån.


1 kommentar:

-

-