torsdag 31 juli 2014

Säg något FB inte vet om mig just nu?

Ja nu börjar jag få till bloggen igen även om det just nu ser ut som hej och hå. Jag har väntat sedan igår natt att få hit mina gamla inlägg. Jag krånglade till det och fick inte göra en flytt förrän ett dygn senare. Men nu är det klart. Jag har inte bestämt mig än för om jag ska behålla detta utseende eller om jag ska byta så den lär väl se knas ut under ett tag. Ja ja det ordnar väl sig.

Jag blev så arg igår vilket ledde till en mardröm i natt, och jag mådde skit hela förmiddagen. Men jag fick prata av mig lite med lite olika person därav en person jag faktiskt inte trodde jag skulle kontakta, men det gjorde jag och jag överlevde.Men fick i min tur veta lite oroande saker. Mer om det en annan gång.

Att ha publicerat mina inlägg på facebook har gett mig både vinst och förlust vilket ni som följer mig redan vet. Att dela med sig om sig själv som jag har gjort där är stora risker och jag tog den och där fick jag veta att en person som jag hoppades skulle kunnat bli min vän igen gav mig en riktig käftsmäll eller en kniv i ryggen som personen sedan vred runt. Den personen förtjänar inte mig längre, jag blev ledsen på direkten men idag känner jag att det var bra det som skedde för vem vill ha en vän som inte finnas för en när man bryter ihop och sedan säga att inte ha några vänner är mitt egna fel. Så med denna flytt blev jag även av med den personen plus gårdagens person som vred till vad jag skrivit. Nog om dom nu dom är inte ens värda det jag redan skrivit om dom ...

Men efter att ha blockerat några personer på FB och bytt bloggadress så hoppas jag att dom håller sig borta. Att publicera på FB igen är något jag ska fundera över om jag ska göra igen eller inte. Men det kommer inte att göras på ett bra tag i alla fall. För nu så har jag vänt ut och in på mig alldeles på tok för mycket på FB och alla behöver ju inte veta allt om mig eller?

Kan säga att en del av er som läser detta så vill jag säga att det värmer att ni ville fortsätta att följa mig. Tack ni alla! :-D

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

-

-