fredag 18 juli 2014

Jag flyttar bloggen ...

Tack vare att en person har förvrängt en sak jag nyligen skrivit här i bloggen så har jag beslutat att skriva anonymt igen. Den personen vet inget om mig och min familj men har lyckats såra flera stycken.

Men det finns läsare som jag väldigt gärna vill ha kvar och vill även ni fortsätta att följa mig så lämna gärna en kommentar här på bloggen eller på Facebook så får ni en ny länk. Jag kommer inte att visa mina nyskrivna inlägg på Facebook på ett bra tag så vill man fortsätta följa mig så måste man be om den nya länken.  Jag är ledsen för att det blir så här.

Är på nya tankar nu ...

1 kommentar:

  1. Men ajdå! Märkligt hur folk tror sig veta "allt" bara för de har läst en skriven text... Jag läser alltid dina poster, även om jag inte så ofta har ron att kommentera på det visa och genomtänkta sätt som du förtjänar. Hoppas får fortsätta att få läsa din blogg i framtiden!

    SvaraRadera

-

-