söndag 6 juli 2014

Mera pulver ... Mums! Eller?

Hade detta som just varit hänt innan jag började med pulverdieten så hade jag tröstätit tills jag hade kräkts.

Först tröstäta för att det varit något jag alltid gjort, sedan tröstäta för att vara ensam hemma, och sedan på det hade jag tröstätit för att "jag själv har valt att inga vänner ha". Jag hade bergis gått upp flera kilon dessa 2 veckorna.

Men min tröst igår och idag är detta vatten. Mums! Kall med flera isbitar ...


Jag har hittat en inre styrka som får mig att fortsätta med mitt pulver, jag vill gå ner och det ska INGEN förstöra för mig.

Så i fredags innan ena dottern gick till sin pappa så gick vi och hämtade ut ett nytt stort paket med Modifast. Dessvärre är ju den den gröna ärtsoppan med igen, men det är bara att bita ihop. Fick så klart med en ny shaker så nu har jag fem st tror jag ....

Fick just ett peppande meddelande från mitt personliga stöd jag har haft. Hon hjälpte mig att ta mig ut och vi gjorde en del roliga saker, så det var kul att få mer positiv energi idag.

Så tack ni 3 som har gett mig positiv energi idag då det har behövts för att jag ska hitta styrkan att gå vidare.



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

-

-