söndag 22 juni 2014

Klarat halva tiden!

Jag är trött väldigt trött. Jag känner mig även matt och det känns knappt som att jag har ätit idag. och det har jag, 3 hela måltider med pulver. Och jag har en portion kvar för idag.

I torsdags så var det sex veckor gjorda med pulver och 6 veckor kvar, så det känns skönt att veta att nu börjar nedräkningen till när jag får börja äta vanlig mat igen. Under 2-3 veckor ska jag ersätta frukosten och dom andra måltiderna blir det pulver som sedan ska bytas ut så småningom.

Jag har börjat lite smått med att kolla lite olika recept jag kan tänka mig att försöka ge mig på att göra men det är ingen idé att berätta om dom än då jag inte vet vad dietisten kommer att säga när det är dags.

Jag tycker inte ännu att det syns att jag går ner i vikt men på något sätt så känns det i hela kroppen. Som häcken till exempel den har sänkt sig lite, är inte lika långt upp på ryggen längre. Sedan sa sköterskan vid förra vägningen att magen är där man ser det sist på. Åh vad jag längtar!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

-

-