lördag 21 juni 2014

Pinsamt!

Man kan tro att jag är bakis efter gårdagens midsommar afton. Jag är trött och har huvudvärk. Jag har nästan aldrig huvudvärk och jag tror att jag har slarvat med att dricka vatten så jag sitter nu och försöker fi mig en del bubbelvatten.

Ja igår gjorde vi egentligen inget alls. Familjen åt kassler, färskpotatis och gräslök. Och jag åt potatis och purjolöksoppa.

Sedan fick mellanbarnet hit sin pojkvän som jag aldrig träffat och det slutade med att han stannade över. Nä han har inte långt hem då han bor i huset bredvid oss. Nu ska hon antagligen sova hos honom ikväll ... hoppas hon får en godare frukost än vad han fick av oss. Jag kom upp i morse när dom skulle äta. Vi hade varken mjölk eller bröd visade det sig. Det fanns några torra rumpbitar i frysen som dom åt med ett glas vatten. Oj vad pinsamt! Men det fick vi ta ... vet inte hur många gånger jag bad om ursäkt för det. Han fick både ost och kassler på mackan så han överlevde nog..... hoppas jag ...


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

-

-