söndag 1 juni 2014

Vinterpälsen är kvar!

Så, ska det vara slut med självömkan nu?

Ja jag tror det, för igår så var det ju så synd om mig .... men min sambo släpade ut mig igår kväll med stavarna och vi gick i en timme hur skönt som helst.

Nu är jag just hemkommen från en ytterligare promenad med stavarna och nu var vi ute lite längre. Fast nu var det tufft då kroppen kände av gårdagen, samt att det är så varmt. Men det värsta är att jag hade jeans på mig. Japp! Jeans i sommarvärmen för att motionera, det är jag det. Sambo och son har shorts på sig men jag har ju inga sommarben ännu, vinterpälsen sitter ju kvar. Jag ska vaxa dom men vet inte riktigt när, skulle vilja ha mina döttrars hjälp men dom gick just till sin pappa. Får ta och kalla tillbaka dom för att få hjälp, för på Onsdag är det ju Studenten för min äldsta dotter och jag vill försöka se lite snygg ut den dagen utan min vinterpäls.

Borde få till en present till henne med och vad det kan bli kan jag tyvärr inte diskutera om här och nu då min dotter kollar in här ibland.

Apropå det så fick jag häromdagen veta av hennes pojkvän att han hade läst lite i bloggen och han gav mig mycket beröm för att jag hade lyckats gå ner 3,3kg på 2 veckor. Så tack Alex om du läser detta igen, det värmer att få även ditt stöd.

Men även om jag är uppgiven vissa dagar så ger jag inte riktigt upp då min familj stöttar mig och även ni som läser bloggen. Jag äter mitt pulver trots att jag just nu har börjat att avsky vaniljsmaken då den är hur trist som helst, men det är bara att äta och se glad ut för snart är det dags för att GÖRA EN NY BESTÄLLNING av allt pulver ... suck!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

-

-