söndag 15 juni 2014

Dag - 38 Pulver och Xenical

Pulver, pulver och ÄNNU MERA PULVER ...

Fick en ny leverans härom dagen och det var med vemod jag öppnade kartongen. Men samtidigt vet jag nu att det fungerar för mig och jag tänker inte ge upp.


Jag har mina favoriter och även om dom är goda så börjar jag tröttna på vissa smaker som tex vaniljen. Den är sjukt tråkig i smaken men det är bara att äta och se glad ut.

Mina absoluta favoriter är så klart choklad, jordgubb, hallon och tro det eller ej kaffesmaken. Jag som inte ens dricker kaffe.


Men smaken jag verkligen får rysningar av är gröna ärtsoppan, men jag äter den varannan dag nu så den tar slut någon gång. och så varvar jag med sparrissoppan och potatis & purjolöksoppan som dom båda är betydligt godare.


Men jag kan inte låta bli att längta efter att få något att äta på ordentligt, men det är ju 7 veckor kvar och då ska jag byta ut frukosten först till något gott ... hoppas jag .. beror på dietisten.

Men jag kommer efter att ha slutat med pulvret att testa Xenical som kommer att hjälpa kroppen att stötta ut fett som jag får i mig i maten. Äter jag för mycket fett så lär jag få bo på dass ...

Värt att testas!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

-

-