tisdag 17 juni 2014

Någon vill säga mig något!

HM! Är det någon där ute som vill få mig att börja jogga/springa? 

Kan nästan börja undra det då jag nu såg en tjej i en viktgrupp på facebook som länkade till sin blogg http://www.nattstad.se/underbartkaos som jag genaste slängde mig över.

Hon Joggar!

Det lär dröja tills när jag gör det.

 MEN

 jag kan ärligt säga att jag har stått på crosstrainern och det gick så här:

2 minuter ... klart jag ska göra 3, kom igen nu .... sluta kolla på klockan, kolla tvn istället .... åh snart fem minuter .... SLUTA KOLLA KLOCKAN ... snart 7 minuter, sedan orkar jag inte mer .... plötsligt 8 minuter, MEN ska jag orka 10 minuter? ... sluta stirra på klockan, TVn då? .... Åh 10 minuter.

Fan vad grym jag är då jag gjorde 2 minuter för några veckor sedan.

Men att jag ska läsa om två stycken som joggar och springer på denna lilla stund får mig att tro att någon vill mig något. Kan läsa mer om det i detta inlägget.




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

-

-