onsdag 18 juni 2014

Har redan min andra Samsung Galaxy Note 3 ...

Jag skulle ha bloggat mer Om Mig idag men bloggen om Daniel kom i vägen och nu är jag helt slut efter att ha sett filmerna så jag får fortsätta imorgon.

Men jag kan berätta en sak då Miss Seger den prylgalna redan har skaffat sin  2:a Samsung Galaxy Note 3.

Japp det är helt sant! Här går det undan må ni tro ...

Igår efter att jag hade bloggat om våra prylgalna 6 månader så upptäckte jag en sak med min Note 3. baksidan ville inte sitta fast ordentligt vilket jag trodde att den gjorde. Det visade sig vara en liten bula inne i telefonen, precis som om något hade svällt. Vi gick iväg till butikerna, först till 3 och lämnade in 4 mobiler. Killen som tog emot dom var mindre road då han inte fick något sålt till oss samt att jag helt ärligt stod med min Telenorkasse som jag hade min Note 3 i.

Sedan gick vi till Telenor och jag fick bytt min Note 3 till en ny och det var skönt då jag var rädd att den skulle skickas på lagning. Men jag hade inte ägt den i en vecka så jag fick bara byta. Skönt!

Tidigare ikväll kom sambo hem med ett rosa fodral till och det blev jag glad för men jag sa till honom att jag kommer även att köpa ett annat då jag har lite planer med det. Och vad får ni veta en annan gång....




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

-

-