måndag 9 juni 2014

Trött, Arg och Ont

Gjorde just en liten blogglista och detta inlägga får väl handla om Trött & Arg och Ont.

För jag är trött, väldigt trött och jag tror inte att det bara handlar om att jag bara äter pulver utan även för att det har varit intensivt nu på en kort tid. Min moster dog, begravning och sedan studenten och på detta allt pulver.

Jag blir så lätt stressad och orolig för allt som sker och ska ske så jag är helt enkelt helt slut nu.

Sedan så har jag varit arg väldigt arg dom senaste dagarna och det kan nog handla om tröttheten kan jag tro då jag bara behöver lugnt omkring mig nu för att reparera mig då jag lätt mår dåligt av stressen. Så när min stackars familj pratar med mig nu så tänder jag till utan att egentligen mena det.

Jag är helt enkelt helt slut nu men jag har en skolavslutning senare i veckan men det blir ju inte studenten precis, sonen går ur 3:an då och dagen innan går ena dottern ur 9:an men dit är jag inte välkommen.

Mitt i detta nu när jag ska börja slappna av så får jag munsår. JAG ÄR CHOCKAD för jag har inte haft munsår på över 12-13 år eller ännu mer. Sedan kom den inte där den brukar heller. Brukar få den på underläppen men nu ska den naturligtsvis vara på överläppen. Men den kom inte till på samma sätt som den brukar heller. Det kändes som ett sår först annars så brukar det klia lätt på läppen först. Men jag kanske missade det denna gång av stressen, och stress är ju en av anledningarna till att den kan komma.

Jag har varit allvarligt stressad i 11 år då jag har en låg stresströskel och flippar för minsta lilla. Så jag är förvånad över att den kom just nu. Stark sol är ju en anledning till men så mycket sol har jag inte fått på mig och genom åren har jag fått betydligt mer sol ... Har för mig att även menstruation kan få dom att komma och det har man ju en gång i månaden ..

Ja ja, jag lär inte få veta anledningen till varför den kom nu, men nu är den här och gör FÖRJ..VLIGT ONT!

Har inskaffat Compeedplåster och jag hoppas att det ska hjälpa mig om jag bara kan sluta envisas med att slösa på dom med att sätta dom fel ...


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

-

-